Stichting Leergeld helpt ouders met een minimum inkomen

De stichting leergeld biedt ouders en verzorgers van kinderen tot 18 jaar met een minimum inkomen de mogelijkheid om een bijdrage voor bijvoorbeeld een schoolreisje, lidmaatschap sportclub, muziekles te ontvangen. Maar het kan ook gaan om bijdragen in de kosten van bijvoorbeeld een fiets of een computer.

Indien gemeentelijke voorzieningen van ouders van kinderen niet toereikend zijn kan stichting Leergeld hulp bieden. Iedere gemeente hanteert andere regels voor bijdragen.

Stichting Leergeld is in West Brabant actief in de Gemeenten Rucphen, Zundert, Moerdijk en Etten-Leur.

Bent u een ouder die in aanmerking komt? Of kent u een ouder die in aanmerking komt? Neem dan contact op met stichting Leergeld Noord West Brabant telefoonnummer 076 – 5030300. Laat uw naam, adres en telefoonnummer achter en Stichting Leergeld neemt contact met u op. Email: leergeldettenleur@live.nl website:www.leergeld.nl

Gepubliceerd op
Gecategoriseerd als Nieuws