Afscheid Voorzitter

Op donderdag 24 januari 2019 heeft de voorzitter afscheid genomen als voorzitter en bestuurslid van de Huurdersvereniging Gemeente Rucphen.

Op 2 februari 1982 werd in samenwerking met huurdersvereniging St. Willebrord en het NVH (Nederlands Verbond van Huurders) Huurdersvereniging Sprundel opgericht.

In 1983 werd er ook in Zegge en later in Rucphen een huurdersvereniging opgericht, in samenwerking met HV Sprundel. In beide huurdersvereniging zaten ook de voorzitter en secretaris van HV Sprundel . Vanaf 1982 is hijactief betrokken geweest bij de oprichting van de Huurdersvereniging en 36 jaar de drijvende kracht geweest. Wat deze voorzitter voor het bestuur en de huurders in de Gemeente Rucphen betekend heeft is te veel om op te noemen. Hij stond altijd klaar voor de huurders met problemen en was als voorzitter maatschappelijk betrokken en regelmatig in overleg met Thuisvester en de Gemeente.

De afscheidsreceptie van onze voorzitter heeft 24 januari jl. plaatsgevonden.

Er is een nieuwe voorzitter.

Het bestuur bedankt de voorzitter voor alles wat hij voor de Huurders en het bestuur betekend heeft.

Bedankt !!

Gepubliceerd op